Een IT Second opinion via een ander bedrijf

By | 14 juli 2017

Na het nieuwe systeem wilden we een IT Second opinion. We waren namelijk nog steeds niet tevreden, er zaten overal wat haken en ogen aan het systeem werkte daarom niet naar behoren. We waren er op een gegeven moment een beetje om heen aan het werken, wat natuurlijk verschrikkelijk belachelijk is. Je systeem moet het gewoon goed doen, daar kan je verder niks aan veranderen. Een IT Second opinion gaat ons helpen. Waar het precies mis is gegaan weet ik niet, ik denk dat we net niet genoeg expertise hebben om het echt allemaal te kunnen behappen. \r\n\r\nitvalidation\r\n\r\nTerwijl we wel echt ons best hebben gedaan. Het vervelendste vind ik dat je medewerkers er last van hebben, het vertraagd allemaal echt ontzettend en dit is niet goed voor de werksfeer. Vind ik althans. En de rest overigens ook. Ik hoop dat we alle mogelijke defecten zo snel mogelijk kunnen oplossen om dan weer met een verse start aan de slag te gaan. Uiteindelijk moet het juist voor snelheid zorgen in plaats van traagheid. We gaan het zien! Ik heb er wel zin in hoor, we kunnen door een adviseur echt meteen alle gaten opvangen die er tot nu toe zijn gevallen.

Geef een reactie